Zombi Nedir?

Zombi Nedir

Merhaba. Uzun zamandır yazmıyorum gene. Zaten burayı böyle yer kaplasın diye yazdığım yazılarla doldurmak istemiyorum. Genelde uğraştığım falan yazılar olsun istiyorum. Neyse.

Hepimiz, internet kullanmayı bilen Türkiye olarak, zombi terimiyle ilişkilendik. Gerek internet kafelerde saatler boyunca yapılan L4D maratonları olsun, gerek Walking Dead (Yürüyen Ölüler xD) dizisini izleyenler olsun falan; ama zombiler bu günkü gibi miydi hep? Yoksa değişime uğradılar mı zamanla bundan bahsetmek istiyorum biraz.

(daha fazla…)

Cyberpunk Nedir?

CyberŞimdi steampunk’ı yazıp cyberpunkı yazmamak olmaz. Arşiv oluşur blogda, aradıklarını bulur insanlar falan. Merak edenler de sevap point kazandırır bana ben de sevabıma sevap katarım cennetlik o- *öksürükefekti* neyse. F403 isimli, grub blogu denememizde yazmış cyberpunk hakkında zaten; ama hiç beğenmedim yazıyı. Tekrar yazıcam düzenliycem falan.

(daha fazla…)

Steampunk Hakkında

Çok feyizli bir steampunk severi olarak (cyberpunk’tan bile daha çok seviyorum) yeni blogumda bu konu hakkında bir şeyler yazmalıyım dedim. Eski “kolodor blogunda” ordan burdan çırptığım tanımlarla yaptığım bir şey vardı. Bu sefer daha emek vererek yazmak istiyorum.

(daha fazla…)

XVII. Merhaba Yazısı

LogoMeraba. Aslında emin değilim onun 17 olduğuna ama romen rakamlarıyla en güzel gözüken sayılardan biri bu bence bide çok zaten onu yazıyım dedim. Uzatmiycam merhaba yazısını kimsenin umrunda olmayan bi blog için lan. Okumayın bunu da zaman kaybı falan. Üstte sayfalarda daha çok şey var.

Şimdi şey diğer kolodor’u da kırdım zaten blogu. Çok amele yazılar vardı sildim herşeyi. TERTEMİZ PÜR-U PAK BİR BLOG İLE KARŞINIZDAYIM EVET.

Kişisel gene. Belki alırım insanları ilerde.

BÖYLE ŞİMDİLİK.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.